sobota 7. apríla 2012

Knowledge Iz A Foundation

Každý vraví, že sa nikam nedostanem bez diplomu
Zdrap papiera, čo treba mať pre istotu
Každý sa z neho raduje jak keď ide benzín dolu
Pre mňa to však nie je dôvod prečo riešim školu
Mňa ženie vpred vzdelanie
Vedomostí predanie
A nie študentov zdieranie
Toto nemám za potreby zdielať, nie?
V systéme kde som najprv číslom, až potom človekom
Kde sú peniaze podmetom aj objektom
Preto sa radšej venujem svojim projektom
Namiesto biflenia trávim noci na Slavíne
Odkiaľ s bratmi spoločnosti zrkadlo nastavíme
Čakáme kým náš čas príde
Keď náš potenciál dostane šancu
Lebo zatiaľ spoznal len pascu
Vo forme skúškového obdobia
Zakomplexovaní profesori spôsobia
Že sa nádeje rozdrobia
Ako v WTC poschodia
Vtedy pripadám si ako otrok ja
Spútaný reťazami byrokracie
Fx v indexe, aj keď viem čo je princíp timokracie
A čo bolo pýchou Trácie
Tomu hovorí sa ticho Grácie
Talent a vedomosti musia ustúpiť titulom
Ako útek pred zúrivým pitbullom
S týmto textom zas pár pokúsaných pribudlo
Pre mňa je však rým kudlou
Ktorou podrezávam tie besné psy
Želám desné dni, len zlé sny
Rozum je môj pilier železný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára