pondelok 14. novembra 2011

Pravda O Pravde (Pravdupovediac)

Preferujem pravdu, aj keď tá zvykne bolieť
Jak guľka niže kolien
Od ktorej človek ide omdlieť
Taká je realita čo zabíja, čo sa zapíja
Z ktorej vás napína
Keď sa na vás valí jak lavína
No ja vás nezachráním, nejsom bernardín
Ešte vám pridám, zbehnem pre pár mín
Dovoľte mi, nech sa predstavím
Som ten, čo vám pravdou mysle prestaví
Pretože každý chce pravdu, len keď mu vyhovuje
A keď nie, tak hneď ticho tu je
Pravda je luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť
Je mi jasné, že toto vám neni po vôli
Ale ona ťa schytí pod krk a pustí až keď chrbtica povolí
Pravdou je, že pravda dosť bolí
Nepomáhajú tabletky ani opiáty
Môžeš sa ďalej rožkom opíjať ty
Po dávke pravdy aj tak vytriezveš okamžite
Abo odpadneš a už len kóma príde
Sú len dve možnosti, ani jedna nie je dobrá
Kto si sere do huby, žere hovná
Pravda je, že objektívny názor je len subjektívnym názorom majority
A keď som jej v opozícii, bohužial, tak som v riti
Serem na to, ja chcem pravdu, pravdupovediac
Tú čo zabíja, moje telo nájdu o mesiac

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára